loading...

فروشگاه خرید ارزان لباس کنتائو 1402

ست تیشرت  شلوارک کودکانه در تابستان و بهار مناسب کودکان است اما در خانه هم میتوانید از شلوارک و تیشرت کودکانه استفاده نمایید که ما در این سایت میخواهیم چندین مدل را برسی نماییم اماده باشید تا بری

بازدید : 200 یکشنبه 05 فروردین 1397 نظرات (0)

ست تیشرت  شلوارک کودکانه در تابستان و بهار مناسب کودکان است اما در خانه هم میتوانید از شلوارک و تیشرت کودکانه استفاده نمایید که ما در این سایت میخواهیم چندین مدل را برسی نماییم اماده باشید تا بریم سر اصل مطلب کهع در مورد پوشاک بچه ها است.

 

 

 

چه به دنبال شلوارک جین پسرانه باشید و چه فقط برای خرید شلوار جین به طور کلی، به راحتی می توانید با تمام سبک ها و طرح های موجود اشتباه بگیرید. اما اجازه ندهید هرج و مرج شما را از خرید باز دارد. در واقع، می تواند به شما کمک کند تا انتخاب های بهتری داشته باشید و مدل شلوار جین را انتخاب کنید که برای شما مناسب تر است. بیایید نگاهی به تمام مدل های مختلف موجود و چند نکته برای انتخاب شلوارک جین مناسب برای پسر بچه بیاندازیم.


احتمالاً انواع شلوارک جین را دیده اید، از شلوار جین پررنگ یا آبی، شلوارک جین پژمرده با دوخت های زشت یا گورخری، تی شرت های سفید پف دار قدیمی تا شلوارهای سفید. اگر قصد خرید شلوار جین پسرانه دارید، احتمالاً همین نوع شلوار جین را نیز دیده اید. اما آیا می دانستید که شلوار جین پسرانه سایزهای مختلفی دارد؟ در مورد شلوارک جین پسرانه هم همینطور! از کودکان نوپا گرفته تا بزرگسالان، شلوارکهای جین زیادی برای پسران وجود دارد.


انواع برش ها و سبک ها نیز موجود است. جین پسرانه در مدل‌های برش‌های باریک و مخروطی، جلوی باری و زیپ‌دار و مدل‌های جلوی کم‌قد و دکمه‌دار موجود است. با انتخاب های زیاد، پیدا کردن شلوار جین پسرانه مناسب برای پسر کوچکتان آسان است. فقط به این دلیل که او در کودکی شلوار جین را دوست دارد، به این معنی نیست که او همان مدل شلوار جین شما را در دوران راهنمایی می خواهد. مانند شلوار جین زنانه، هیچ قانون واقعی در مورد اینکه شلوارک جین مردانه چگونه باید باشد و چگونه باید باشد وجود ندارد.


چند نکته برای خرید شلوارک جین پسرانه باید در نظر گرفته شود اندازه. بر خلاف دختران، شلوارک جین پسرانه بسیار کوچکتر است. وقتی به دنبال یک شلوار جین پسرانه مناسب می گردید، هم کمر کودک نوپا و هم ساق پای او را بین قسمت میانی ران و بالای ران فرزندتان اندازه بگیرید. این یک تخمین تقریبی از بزرگی پاهای یک کودک نوپا برای پوشیدن شلوار جین مناسب را نشان می دهد. اطمینان حاصل کنید که پاهای شما هنگام امتحان کردن سبک های مختلف احساس ناراحتی یا کشش های غیر ضروری نداشته باشند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری